מצב נגישות / ניווט באמצעות מקלדת דלג לתוכן תפריט ניווט נגיש פאנל נגישות איפוס נגישות מפת אתר הצהרת נגישות
קבל הצעת מחיר:

פינות אוכל קלאסיות – דגשים חשובים

פינות אוכל קלאסיות – דגשים חשובים, ובכן, ההגדרה הרחבה של קלאסי הוא היותו תמיד עכשווי, תמיד בצו האופנה ולשם כך בחרנו ב״דגם רהיטים״ לייצר עבור קהל לקוחותנו פינות אוכל קלאסיות שיתאימו לסוגים שונים של עיצובים בין אם אנו בוחרים למקם את פינת האוכל במטבח שלנו, בסלון או במעבר שביניהם.

פינות  אוכל קלאסיות לרוב יהיו עשויות מעץ מלא איכותי שעבר את כל תהליכי האיטום והחיטוי אותם עץ חייב לעבור, בכדי לאפשר לפינת האוכל להחזיק מעמד שנים ארוכות ולשמור על צורתה הדקורטיבית. חשוב לציין כי פינות אוכל קלאסיות הן פינות אוכל המאופיינו בקווים נקיים, הימנעות מעיטורים שזמנם עבר ושמירה על עדכניות, חדשנות עם דגש על חומרי גלם סופר איכותיים ברמת גימור מושלמת.

לצפייה בקטלוג פינות האוכל שלנו ליחצו כאן

פינת אוכל קלאסית

אז על מה חשוב לשים דגש כאשר אנו בוחרים פינת אוכל לביתנו?

  1. נפתחת או נשארת סגורה? – ובכן, רוב פינות האוכל היום מאפשרות פתיחה נוחה שלמעשה הופכת את השולחן לגדול יותר. אם אתם זוג בגיל השלישי, שלא נוהגים לארח לעתים קרובות, כמובן שפינת אוכל קטנה לארבעה או שישה אנשים, יכולה בהחלט להיות פתרון פרקטי ונוח עבורכם וגם לחסוך במקום. לעומת זאת, אם אתם משפחה שמחפשת פינת אוכל מרשימה, אותה ניתן לפתוח בקלות ולארח כמות גדולה יותר של אנשים, בהחלט מומלץ לבחור בפינת אוכל נפתחת.
  2. צבע השולחן וסגנון – פינת האוכל היא בין הפריטים האחרונים אותם אנו בוחרים שכן, עליה להתאים מבחינה עיצובית לחלל שבו היא ממוקמת ואף להשתלב בצורה כזו או אחרת עם שאר הבית. האם שולחן האוכל יהיה מעץ או מזכוכית? אם ביתכם מעוצב בסגנון מודרני ורוב הבית מאופיין בצבעים לבנים ובקווים נקיים, יכול להיות שכדאי לכם לחשוב על כיוון מעט יותר כפרי ומעודן כדי להכניס מעט חמימות ומשפחתיות. לעומת זאת, אם הלכתם על קו ספיציפי של מטבח פרובנסיאלי או כפרי, כן ניתן להמשיך עם אותם קווים עיצוביים כדי לשמור על הרמוניה.
  3. עגול, ריבוע או מרובע – לכל צורה של פינת אוכל יש את הייחודיות שלה. לרוב, כאשר אנו מעוניינים בפינת אוכל שתשמש אותנו לזמן משפחה מצומצם, שולחן עגול יכול להוות פתרון משפחתי מקסים ומקרב, לעומת זאת, אם עלינו לבחור פינת אוכל שתתאים גם לאירוח קצת יותר נרחב, האופציה המלבנית היא הפונקציונלית ביותר. כמובן שעלינו להתחשב גם בגודל החלל ולבחור בפינת אוכל שתשתלב בו בצורה מושכלת ונוחה.
  4. לא לשכוח את הכיסאות – אין חובה להיות מקובעים וללכת עם הכסאות שמגיעים עם פינת האוכל אותה בחרתם, תמיד ניתן לשנות ולגוון והכי חשוב שהכסאות יהיו לכם נוחים.

למידע נוסף – קיראו את המאמר שלנו, לפי איזה פרמטרים כדאי לבחור פינות אוכל.