מצב נגישות / ניווט באמצעות מקלדת דלג לתוכן תפריט ניווט נגיש פאנל נגישות איפוס נגישות מפת אתר הצהרת נגישות
קבל הצעת מחיר:

למה עדיף פינת אוכל מעץ ולא מזכוכית?

למה עדיף פינת אוכל מעץ ולא מזכוכית, אם אתם מתלבטים האם לקנות פינת עץ מזכוכית וכל אותם חברים איתם התייעצתם חלוקים בדעתם, במאמר זה נפרט בפניכם אודות היתרונות של פינות אוכל מעץ לעומת פינות אוכל מזכוכית, דבר שיאפשר לכם להגיע להחלטה הנכונה לכם.

פינות אוכל מחומרים שונים

נכון להיום מוצעות פינות אוכל שעשויות זכוכית, עץ ומתכת. יש אפשרות לבחור פינת אוכל שעשויה מחומר גלם אחד או פינות אוכל שמשלבות מספר חומרי גלם. הבחירה תלויה בגורמים רבים, כאשר העיקריים שבהם, התקציב והסגנון בו מעוניינים. טרם בחירת פינת אוכל מחומר זה או אחר חשוב לקחת בחשבון את אחד הדברים החשובים ביותר, שלאותו חומר בו תבחרו תהיה השלכה על כל הקשור אל התחזוקה של פינת האוכל. כיוון ששולחן פינת אוכל צריך לעמוד בעומסים גדולים, רוב האנשים מעדיפים פינות אוכל מעץ ולא פינות אוכל שעשויות מזכוכית.

פינות אוכל

מצא את ההבדלים

פינות אוכל מעץ משמע שולחן גדול, כבד ומאסיבי שמצליח לעמוד ברוב העומסים הדרושים ולהרשים במראהו היוקרתי והאווירה הביתית אותה הוא יוצר. ניתן להניח על שולחן זה כלים חמים, אך חשוב להניח עליו מפה על מנת שאם ישפכו עליו נוזלים הם לא ייספגו בעץ (או לוודא שישי עליו שכבת לכה או כל חומר אחר שימנע מצב של חדירת נוזלים לתוך העץ). לעומת זאת פינות אוכל מזכוכית הן פינות שאינן עמידות כמו אותן פינות אוכל מעץ. חשוב לדעת שזכוכית אינה סופגת, היא שבירה, קל מאוד לשרוט אותה וכמובן שכל טביעת אצבע נראית בה. אנשים שבוחרים פינות אוכל מזכוכית טוענים שהן אמנם מאוד מרשימות, אך חייבים לנקות אותם כל הזמן ולהיזהר כאשר מניחים על השולחן כל מיני דברים.

דוגמאות לכמה דגמים של פינות אוכל מבית דגם רהיטים:

 פינת אוכל

פינת אוכל מעץ מלא

חשוב לקחת בחשבון שכיום יש פינות אוכל רבות שמוצעות לא רק מעץ מלא אלא גם מעץ סנדביץ’, שבבית וסיבית מיוחדת. אם אתם מתלבטים בין בחירת פינת אוכל מעץ מלא או עץ חלקי או שמא אתם מתלבטים בין בחירת עץ מלא או כל חומר אחר, כמו למשל זכוכית, יש לקחת בחשבון שעץ מלא נחשב לחומר עמיד ביותר. כמו כן, לפינת אוכל שעשויה מעץ מלא אין תחרות בכל הקשור אל ההיבט האסתטי (היופי הטבעי של העץ המלא מצליח להביס כמעט כל חומר אחר). יתרון נוסף של בחירת פינת אוכל מעץ מלא הוא שמודבר על חומר גלם חזק שלא נסדק, נשבר, סופג ריחות של בישול וטיגון ולא נהרס בקלות.

כעת, כל שנותר לכם לעשות הוא להגיע להחלטה הנכונה לכם באשר לבחירת פינת אוכל מזכוכית או מעץ מלא.