מצב נגישות / ניווט באמצעות מקלדת דלג לתוכן תפריט ניווט נגיש פאנל נגישות איפוס נגישות מפת אתר הצהרת נגישות
קבל הצעת מחיר:

כל היתרונות של פינות אוכל מעץ מלא

כל היתרונות של פינות אוכל מעץ מלא, בעבר, חלל פינת האוכל היה חלל סגור בו התקיימו ארוחות חגיגיות לרגל אירועים מיוחדים, חגים וארוחות שישי.

כיום, ברוב הבתים פינות האוכל ממוקמות בחלל פתוח וניתן לראותן מהמטבח, מהסלון ופעמים רבות בעת הכניסה אל הבית. מסיבה זו כאשר מחליטים להתחדש ולבחור פינת אוכל תמיד יש להתחשב בעיצוב וסגנון הריהוט הקיימים בביתכם.

בשנים האחרונות יש תחייה מחודשת בתחום פינות אוכל מעץ מלא ואנשים רבים מחליטים לשלם קצת יותר על מנת לזכות באותה פינה של אוכל בה הם מעוניינים. מדוע? התחילו לקרוא.

 פינת אוכל מעץ מלא

מהו עץ מלא?

הדבר הראשון אותו יש לדעת אודות פינות אוכל מעץ מלא הוא שהן מתאימות לכל סגנון עיצוב וריהוט. הדבר השני שיש לדעת אודותיהן הוא שעץ מלא מצליח ליצור ארשת יוקרתית ומרשימה ולכן אנשים בוחרים בריהוט מעץ מלא שנים רבות ולא סר חינו. עוד על רהיטים מעץ מלא והיתרונות שלהם.

ריהוט לחדר אוכל מעץ מלא משמע ריהוט שעשוי מעץ במאת האחוזים. דבר זה כולל את כל חלקי הריהוט והתוספות השונות של הריהוט. ריהוט מעץ מלא אף פעם לא יכלול סיבית או חומרים סינטטיים כלשהם. יש אפשרות של ריהוט משולב, כלומר ריהוט שעשוי מעץ מלא וחומרי גלם נוספים, אך דבר זה תמיד יצויין מראש בעת הקנייה.

אם אתם תרים אחר התשובה מדוע אנשים בוחרים פינות אוכל מעץ מלא כאשר הם יכולים לבחור בתחליף במחיר נמוך יותר ובמראה יפה עד יפה מאוד התשובה היא שאין תחליף ליופיו של העץ המלא וזוהי הסיבה בגינה פינות אוכל שעשויות מעץ מלא היא הבחירה הראשונה של רוב האנשים.

קיראו גם: למה פינות אוכל מעץ ולא מזכוכית?

פינות אוכל מעץ מלא – כל היתרונות

  • איכות גבוהה– אנשים שאינם מתפשרים על איכות גבוהה בוחרים פינות אוכל מעץ מלא.
  • עמידות – העץ עמיד בטבע שנים רבות ולכן גם הריהוט של פינת האוכל עמיד לאורך שנים רבות. ריהוט זה אינו נרקב גם כאשר הוא נחשף ללחות גבוהה.
  • חוזק ויציבות – פינות אוכל מעץ מלא חזקות מאוד ובעלות משקל רב. דבר שמעניק להם גם את היציבות בשל הצפיפות הגבוהה של החומר הטבעי.
  • היצע גדול – היצע סוגי העץ מהם ניתן לייצר ריהוט לחדר אוכל עשיר ביותר ותמיד יש אפשרות לחזק את הגוון הטבעי של העץ בו תבחרו על ידי מריחת לכה בגוון בו אתם מעוניינים.
  • אפשרויות מראה– יש אפשרות לבחור ריהוט מעץ מלא רך או קשה, דבר שישפיע על המראה היוקרתי של פינת האוכל ויאפשר התאמה של ריהוט פינת האוכל. יש אפשרות לבחור פינות אוכל מעץ אורן, דובדבן, בוק ומייפל.
  • חידוש – ניתן לחדש את הריהוט בקלות וזאת על ידי הזמנת איש מקצוע שישייף את הריהוט ויצבע אותו בלכה. הוצאה משתלמת לאורך זמן.

לסיכום, היתרונות הרבים של העץ המלא והיופי היוקרתי והקלאסי שלו מובילים אנשים רבים לבחור פינות אוכל מעץ מלא כל פעם מחדש ולאורך שנים רבות.