מצב נגישות / ניווט באמצעות מקלדת דלג לתוכן תפריט ניווט נגיש פאנל נגישות איפוס נגישות מפת אתר הצהרת נגישות

לאחר שנים של עבודה בנגריות שונות, חברו להם מנשה יהודה וניסים דגמי שילבו את שמותיהם ובשנת 1968 פתחו את דגם רהיטים. בהתחלה החלו לייצר בעבודת יד פינות אוכל אשר נמכרו לחנויות והתקבלו בהתלהבות יתרה במשק הבית הישראלי. 

עם השנים התפתחה הנגרייה נרכשו מכונות וציוד, התווסף צוות עובדים מיומן, ומבחר הדגמים גדל והתעצם. המעבר למכירה למגזר הפרטי היה בלתי נמנע.

בדגם הבינו את צרכי הבית הישראלי; המשפחתיות, החגים והשבתות והחלו להתמקצע בשולחנות אוכל הגדלים למידות גדולות המתאימים להוויי הישראלי.

תוצרת המפעל נמכרת ומשווקת בחנויות מובחרות ברחבי הארץ וניתן לראות את רהיטי המפעל במסעדות, בתי מלון ובתי אבות. דגם רהיטים היינה חברה באגוד היצרני מוצרי העץ ורהיטים בישראל וחתומה על אמנת אחריות לשביעות רצון הלקוח.

נכון להיום דגם רהיטים היינה מומחית מספר אחד בארץ לשולחנות נפתחים ואף מחזיקה בפטנט של מסילות נפתחות לצורך מומחיות זו.

הדגמים של דגם הוצגו ב30 שנים האחרונות בתערוכת ריהוטים ודגמיהם אף זכו בפרסים של התאמה וחדשנות בכל פעם שהתחרו.

בדגם רהיטים הדגש הוא על התאמת המוצר לשוק הישראלי. במידות, בסוגי העץ, בענף פינות אוכל יוקרתיות בצבעים ובמנגנוני הפתיחה השונים מוקדשים כל יום חשיבה מעמיקה ויצירתיות על מנת לייצר את הדגמים הטובים והמתאימים ביותר לצרכן הישראלי ואף דואגים להתאים את הדגמים הקיימים באופן אישי לכל בית ומשפחה.

אם זה שינוי הגודל, התאמת הצבע לעיצובו הייחודי של הבית וגם את סוגי החומרים למיניהם. בנוסף, בדגם רהיטים אף בונים פינות אוכל ורהוט לפי הזמנה או תכנית של הלקוח.

כיום דגם רהיטים מנוהלת על ידי שי יהודה בנו של מנשה אשר שומר על אופיה של הנגרייה כעסק ישראלי משפחתי. כל השולחנות מיוצרים מתוצרים כחול לבן ומחומרים ידידותיים על מנת לשמור על איכות הסביבה.

בין מוצרי המפעל ניתן היום למצוא פינות אוכל יוקרתיות ושולחנות סלוניים, כיסאות וכיסאות בר, מזנונים, ושידות. התוצרים מיוצרים משלל סוגי העץ: דובדבן, טיק, אמבויה, מייפל, בוק, אגוז ועוד. מבחר העיצובים הרחב שלנו מתחיל מעיצובים קלאסיים מעץ מלא ועד עיצובים מודרנים, המשלבים מתכת, אבן וזכוכית.

תכנון וביצוע דגם רהיטים תכנון וביצוע דגם רהיטים תכנון וביצוע דגם רהיטים

 אולם התצוגה שלנו