מצב נגישות / ניווט באמצעות מקלדת דלג לתוכן תפריט ניווט נגיש פאנל נגישות איפוס נגישות מפת אתר הצהרת נגישות
קבל הצעת מחיר:

פינת אוכל 6 כיסאות

פינת אוכל 6 כיסאות. פינת אוכל משולבת עם 6 כיסאות היא פתרון אופטימלי לכל בית. מצד אחד פינת אוכל שכזו איננה גדולה מדי, ולכן מתאימה הן לבתים בהם אפשרויות שילוב הרהיטים מוגבלות והן לבתים שאפשרויות העיצוב בהם מגוונות. פינת אוכל 6 כיסאות, נחשבות לפינת האוכל הקלאסית בבתים ומשפחות בישראל שכן גודלה מאפשר משחק ושלל אפשרויות עיצוב.

ניתן להציבה במטבח או במעבר שבין המטבח לסלון וגם בסלון עצמו, במידה והמקום מאפשר לנו זאת. לכל משפחה צרכים אחרים אשר באים לידי ביטוי בהתאם לנפח האירוחים בבית, כמות הנפשות בבית, שימושים נוספים הנעשים על פינת האוכל (הכנת שיעורים עם הילדים, שיעורים פרטיים, משחקי קופסא, ישיבה עם חברים קרובים להפסקת תה ועוד…). בהתאם לצרכים ולמאפייני הבית, נבחרת את פינת האוכל האופטימלית עבורנו וניקח בשיקולים את חומר הגלם ממנו פינת האוכל מיוצרת, האם נרצה להגדיל את פינת האוכל ליותר מ-6 סועדים, הצורה של פינת האוכל, הסגנון העיצובי שלה וכמובן המחיר.

שולחנות עגולים

סוגים של פינות אוכל המשלבים 6 כיסאות

  • פינות אוכל עגולות – פינות אוכל מסוג זה לרוב יתאימו לחללים פתוחים כמו למשל דירות סטודיו או לחלופין ניתן למקמן במטבח עצמו כך שהן ישמשו אותנו ביומיום לכל הצרכים השונים. הן מתאימות לישיבה משפחתית אינטימית, ופחות לאירוחים מסיביים של הרבה אנשים, שכן גם אם מגדילים אותן, כמות האנשים יחסית מוגבלת. פינות אוכל עגולות מעניקות לחלל מראה כפרי, משפחתי וחמים ויכולות גם לשמש לפעולות נוספות.
  • פינות אוכל מרובעות – זו האופציה המעט יותר מודרנית אך עדיין אופציה זו תאים לחללים מוגבלים. מבחינת המקום. ניתן למקם פינת אוכל מרובעת על פינת מסוימת וכך לחסוך במקום ורק במקרה הצורך להוסיף את המקומות הנוספים כאשר אנו מארחים. ניתן לבחור בשולחן אוכל מרובע גם כשולחן ״ספייר״, כלומר אם אנחנו מארחים את חג הפסח ושולחן האוכל המלבני שלנו, אינו מספיק לכל האורחים, ניתן יהיה לצרף שולחן נוסף רק למטרה ספיציפית זו. זו הסיבה שכדאי מראש לחשוב על כל המצבים האפשריים וכך לבחור את פינת האוכל המושלמת. פינות אוכל ניתן למקם כמעט בכל מקום רלוונטי בבית שכן אפשרויות התמרון איתן מגוונות.
  • פינות אוכל מלבניות – למי מאיתנו שהתברך בחלל גדול בין אם צר יחסית או בין רחב, הפתרון המושלם הוא פינת אוכל מלבנית. פינת אוכל מלבנית יכולה כמובן לשלב 6 כיסאות, אך ברוב המקרים גם ניתן להגדילה ולצרף 8,10 או אפילו 12 כסאות.