מצב נגישות / ניווט באמצעות מקלדת דלג לתוכן תפריט ניווט נגיש פאנל נגישות איפוס נגישות מפת אתר הצהרת נגישות
קבל הצעת מחיר:

מהו שולחן מדורה?

מהו שולחן מדורה, עוד לא שמעתם על שולחן מדורה? מסתבר שזהו שולחן קונספט הצובר פופולריות רבה ואדריכלים רבים משלבים אותו בעיצובי גינות ומרפסות. שולחן מדורה, או בשמו באנלגית פיירפיט, הוא אחד הפריטים המרשימים ביותר לעיצוב הבית והגינה. זהו לא סתם פריט עיצובי אלא פריט יוקרתי בעל ערך שימושי רב התורם לאיכות החיים שלכם וכל חוויות האירוח והמגורים בבית. אם ננסה להסביר בצורה פשוטה מהו שולחן מדורה, נגיד שזהו שולחן לגינה העשוי מחומרים עמידים וכולל במרכזו גומחה להדלקת אש.

שולחנות מדורה מגיעים במגוון צורות, גדלים ועיצובים ואף עושים שימושים בשיטות הסקה שונות; ישנם כאלו אשר נועדו להפעלה בגז וישנם כאלו המתאימים לעץ. שולחן מדורה הוא המצאה אשר זכתה לפופולריות רבה בחו”ל;  ארכיטקטים רבים מארה”ב וקנדה ועד לאוסטרליה הרחוקה עושים בהם שימוש רב בגינות ואפילו מרפסות והתגובות תמיד חיוביות. בזכות מגוון הצורות והגדלים ניתן להתאימם לצרכים עיצוביים שונים. שולחנות מדורה לא נועדו להיות תחליף לברביקיו אך בהחלט ניתן ליהנות מיתרונות החימום שלהם ולפחות לחמם אתם מרשמלו על מקל באלגנטיות.

שולחנות מדורה נועדו בשביל לתת לכם חוויה מיוחדת בגינה או במרפסת. דמיינו לעצמכם שאתם יושבים תחת חופת הכוכבים עם כוס יין על שולחן אבן מרשים ובמרכזו מלחששת אש רומנטית. זוהי חוויה מרשימה ומתאימה מאוד לאירוח כאשר כולם יושבים בצורה נעימה ונהנים מאורה וחומה של האש. בעזרת שולחן מדורה תוכלו לארח במרפסת או בגינה אפילו בימי החורף הקרים כאשר כל המשפחה והחברים יתלכדו יחדיו סביב האש. בשאר עונות השנה מדובר בשולחן דקורטיבי לכל דבר ואין חובה להדליק את האש.  אם אתם אוהבים לארח בחצר אתם פשוט חייבים שולחן מדורה.

ניתן להשיג אותם במגוון צורות משולחן מרובע, עד לשולחן מלבני או עגול. שולחנות מדורה מגיעים בעיצוב גדול ומרשים, יש האומרים דרמטי ונותנים הרבה אופי לגינה למרפסת בה ממקמים את השולחן. שילוב צבעים עדינים עם אש ואפילו חלוקי נחל יוצר חוויה עיצובית יוקרתית ומפנקת. זוהי הדרך לתת ערך מוסף לריהוט הגינה שלכם ולהרחיב את אפשרויות השימוש בגינה שבדרך כלל מוגבלים לעונת הקיץ. שולחנות מדורה עשויים מבטון אדריכלי, דבר המבטיח להם עמידות גבוהה מאוד בכל תנאי מזג האוויר ובמשך שנים.  שולחנות מדורה הם השקעה ארוכת טווח המשדרגת את הנכס שלכם. בעזרת שולחן מדורה תוכלו ליהנות מחוויה רב חושית הכוללת חום, אור, ניחות בולי עץ, נוחות ואווירה של טבע במרחב הביתי.