מצב נגישות / ניווט באמצעות מקלדת דלג לתוכן תפריט ניווט נגיש פאנל נגישות איפוס נגישות מפת אתר הצהרת נגישות
קבל הצעת מחיר:

לפי איזה פרמטרים כדאי לבחור פינת אוכל?

לפי איזה פרמטרים כדאי לבחור פינת אוכל, מרבית האנשים מעדיפים לסעוד סביב שולחן אוכל, בין אם כחלק מארוחות משפחתיות, בין אם במסגרת ימי הולדת ובין אם בחגים.

כך או כך, על מנת שנוכל לסעוד סביב שולחן אוכל, יש לבחור פינת אוכל מתאימה לבית. מרבית האנשים יעדיפו שאותה פינת אוכל תהיה חמה, משפחתית, ביתית, וכמובן – פרקטית. אז לפי איזה פרמטרים כדאי לבחור פינת אוכל? הרי לפניכם המדריך השלם.

גודל ביחס לחלל

לפני שאתם הולכים לקנות פינת אוכל, יש לוודא היטב מהן המידות של האיזור בו אתם מעוניינים להעמיד את פינת האוכל. חשוב מאוד לתכנן היטב מראש את העניין, כיוון שבחנות עצמה, ייתכן שתראו פינת אוכל שאתם אוהבים במיוחד ותרכשו אותה, אך בפועל – תגלו שהיא אינה מתאימה למיקום בו חשבתם להעמיד אותה. מסיבה זו, יש להחליט האם תרצו שפינת האוכל תהיה בחלל שהינו חלק מהמטבח עצמו, מהסלון, או לחילופין – שפינת האוכל תהיה בחלל עצמאי לחלוטין משלה.

פינות אוכל במבצע – לכל הפרטים >>

פינת אוכל 4 סועדים

מראה

כמובן שהמראה של פינת האוכל הינו חלק בלתי נפרד מהשיקולים אותם יש להביא בחשבון. חשוב מאוד להתאים את המראה של פינת האוכל לסביבה בה אתם מעוניינים להעמיד אותה. רצוי שלא לבחור בפינת אוכל שהינה דומה מדיי לשאר הרהיטים בבית, שכן הדבר עלול ליצור שעמום ויזואלי, ולגרום לבית להיראות יותר מדיי אחיד, עניין שיגרע משמעותית מהעיצוב. מצד שני, יש לשמור בכל זאת על קו עיצובי אחיד, ורצוי שלא לבחור פינת אוכל שהינה שונה מהותית משאר הרהיטים הקיימים באיזור שלה. לדוגמא: אם מרבית הרהיטים בפינת האוכל עשויים עץ, רצוי לבחור בפינת אוכל שעשויה גם היא עץ, אבל בגוונים מעט שונים, ועם “קיק” ייחודי משלה.

פרקטיות

בטרם קניית פינת האוכל, יש לחשוב מהם בדיוק הצרכים שאתם מעוניינים שהיא תמלא. כך, למשל, אם אתם רוכשים פינת אוכל בה תרצו להשתמש בעיקר בחגים, ייתכן כי אינכם זקוקים לפינת אוכל מאסיבית במיוחד. לעומת זאת, אם מטרת פינת האוכל הינה לשרת אתכם על בסיס יומיומי, יש לבחור בפינת אוכל פרקטית ומאסיבית יותר, שתוכל להחזיק מעמד למשך זמן רב. כמו כן, יש להביא בחשבון את כמות הסועדים שמתעתדים לשבת סביב פינת האוכל, ולרכוש שולחן אוכל בהתאם לכמות הסועדים. כיצד תוכלו לתכנן זאת נכון? קחו בחשבון שעל כל כיסא להיות במרחק של לפחות 50 סנטימטרים מהכיסא שלידו. באופן זה, תוכלו לרכוש פינת אוכל מרווחת ולא צפופה מדיי.

סוגים שונים של פינות אוכל: