מצב נגישות / ניווט באמצעות מקלדת דלג לתוכן תפריט ניווט נגיש פאנל נגישות איפוס נגישות מפת אתר הצהרת נגישות
קבל הצעת מחיר:

יתרונות של רהיטים מעץ מלא

יתרונות של רהיטים מעץ מלא, אנשים רבים מעוניינים לדעת האם כדאי להם להשקיע יותר כסף בריהוט מעץ מלא או שמא ניתן להסתפק ברהיטים שמצופים בעץ או שמכילים בחלקם חלקיקי עץ.

במאמר זה נסביר מהם היתרונות של רהיטים מעץ מלא, דבר שיוביל את הקוראים להבין מדוע רוב האנשים מעדיפים אותם על פני רהיטים שמיוצרים מעץ חלקי ומחומרי גלם אחרים. הבה נתחיל..

יופי משולב בשימושיות לאורך זמן

היופי של רהיטים מעץ מלא והרושם אותו הם משאירים על כל אחד שמסתכל עליהם מהווים את הסיבות העיקריות שגורמות לאנשים רבים לשלם קצת יותר ולבחור רהיטים אלו. יש לקחת בחשבון שרהיטים אלמנטריים ברוב הבתים, אם מבחינה פונקציונאלית ואם מבחינה אסתטית ולכן אנשים מעדיפים לבחור רהיטים שמוגדרים כאיכותיים, כלומר כאלו שעשויים מחומר חזק ומוכר שמבטיח להם שהריהוט יחזיק מעמד עוד זמן רב וכן רהיטים שיצרו אווירה מסוימת בה הם מעוניינים, אם למשל אווירה אינטימית בחדר השינה ואווירה ביתית נעימה ומוכרת בסלון ובפינת האוכל. לאורך השנים נראה שרוב האנשים מעדיפים לקנות ריהוט שעשוי מעץ מלא מאשר ריהוט שעשוי מכל מיני חומרים מלאכותיים.

פינת אוכל 4 סועדים

רהיטים מעץ מלא – מה זה אומר?

ריהוט מעץ מלא משמע רהיט שעשוי במאת האחוזים מעץ מלא, גם אם הכוונה היא אל השכבות השונות של הרהיט, הרגליים/קורות, חיתוכים ושכבות שונות של הרהיט. ריהוט שעשוי 100 אחוזי עץ לא יכלול שום תחליף של עץ (כמו למשל סיבית) ולא יכלול פלסטיק או חומרים סינטטיים אחרים. חשוב לקחת בחשבון שיש סוגים שונים של רהיטים שעשויים מעץ מלא ולכן טרם ההגעה אל החנות חשוב מאוד לפנות אל ייעוץ על מנת להתאים את סוג העץ, גודל הריהוט והסגנון שלו לכל חדר וחדר בבית.

יש רהיטים שבהחלט שווה להשקיע בהם – כמו פינות ושולחנות אוכל, שיכולים להחזיק שנים ארוכות. רהיטים כמו כסאות לא חייבים להיות מעץ מלא אבל גם כאן יש הבדל משמעותי מבחינת אריכות השנים של הרהיט. למידע נוסף – פינת אוכל מעץ מלא.

יתרונות רבים

  • נראות מרשימה ויפהפייה– העץ המלא יפהפה במראהו, מרשים, מלא עוצמה ומצליח להשרות אווירה ביתית חמימה בכל מקום בו ממקמים אותו.
  • היצע רחב– יש סוגים שונים של עצים ולכן ההיצע רחב. כל אחד יכול לבחור באותו עץ בו הוא מעוניין, גוון, סגנון, עיטורים וצורה של הרהיט.
  • אינו רעיל– רהיטים מעץ מלא אינם פולטים גז רעיל שקיים בהרבה רהיטים תעשייתיים ולכן הם בטוחים יותר לבריאות של האנשים המתגוררים בבית.
  • חידוש– ניתן לחדש את הרהיט כל אימת שנראה שהוא דהה או התיישן. כיוון שכל כולו של הרהיט עשוי מעץ מלא כל שנדרש הוא לשייף את השכבה העליונה ולמרוח לכה על השכבה החדשה וזאת על מנת שתישמר.

לסיכום, רשמנו בפניכם חלק מהיתרונות של רהיטים מעץ מלא. כלומר ריהוט מעץ שהפעולות היחידות שהוא עובר הן חיתוך, שיוף העץ, ליטושו וצביעתו. כעת, כל שנותר לכם הוא לבחור בריהוט שמתאים לכם.