מצב נגישות / ניווט באמצעות מקלדת דלג לתוכן תפריט ניווט נגיש פאנל נגישות איפוס נגישות מפת אתר הצהרת נגישות

מחפשים אחר שולחנות האוכל המסוגננים, המעוצבים והעדכניים ביותר? אצלנו ב- דגם רהיטים, נגריית בוטיק לעיצוב וייצור רהיטים, תוכלו למצוא מגוון מרשים, איכותי ומעוצב של פינות אוכל המותאמות לכל צרכי העיצוב של הבית המודרני. בשורות הבאות ריכזנו עבורכם את כל הטרנדיים הכי עדכניים בתחום שולחנות האוכל. שולחנות אוכל נפתחים, או פינות אוכל נפתחות – מתאימות למי שרוצה משהו סולידי ביום יום, אך עם אפשרות לארח כמות גדולה יותר של אנשים בהזדמנויות שונות. פינת אוכל נפתחת היא בהחלט פתרון חכם גם לדירות שכורות או לדירות בלי הרבה חלל.

להלן כמה דגמים של פינות אוכל נפתחות:

פינת אוכל נפתחת

דגם רהיטים- פינת אוכל נפתחת ברמה הגבוהה ביותר!

כחברה מובילה בארץ בתחום שולחנות אוכל נפתחים זה למעלה מ-30 שנה, וכחברה המחזיקה בפטנט המסילות הנפתחות המשרת את שולחנות האוכל הייחודיים המיוצרים על ידינו, אנחנו ב-דגם רהיטים, מעמידים לרשותכם מספר רב של פינות אוכל נפתחות. אצלנו תוכלו למצוא היצע מרשים ואיכותי של שולחנות אוכל נפתחים המגיעים בכל צורה (עגולים/מרובעים ומלבניים), בכל גודל ובמבחר צבעים. כל שולחנות האוכל שלנו מיוצרים בישראל והם מתאפיינים בהליך ייצור המשלב בתוכו את מכונות הייצור המתקדמות ביותר בעולם לצד ייצור מחומרים ידידותיים לסביבה. אנחנו ב-דגם רהיטים מקפידים על עיצוב מודרני ומוקפד לכל שולחן אוכל המיוצר על ידינו ועל רמת הליכי גימור ברמה הגבוהה ביותר.

שולחנות אוכל נפתחים- טרדנים מובילים

כיום, שני הטרנדים המובילים ביותר בתעשיית ייצור שולחנות האוכל הם: שולחנות אוכל נפתחים בעיצוב מינימליסטי ושולחנות האוכל הנפתחים בעיצוב הכפרי. שולחנות האוכל בעיצוב המינימליסטי מתאפיינים בעיצוב נקי העושה שימוש בקווים נקיים ובצבעים בהירים, ומצד שני, שולחנות האוכל בעיצוב הכפרי מתאפיינים בעיצוב מאסיבי העושה שימוש בעץ כהה וכבד.

בשני הטרנדים המובילים, אנחנו ב-דגם רהיטים מקפידים על הליך ייצור מודרני השם דגש על איכות חומרי הגלם,איכויות העיצוב ורמת הגימור הגבוהה במיוחד. בנוסף, אנו מעמידים לרשותכם שירותי ייצור בהתאמה אישית, המאפשרת לכל אחד ואחת מכם לעצב ולסגנן את שולחן האוכל המועדף עליו, וכל זאת בהתאם לאופי העיצוב של חלל המגורים בו יוצב השולחן, צרכי השימוש בשולחן האוכל והגודל הרצוי לכם.

דגם רהיטים מציגים: שולחנות אוכל מעוצבים

כחברה העוסקת בתכנון, עיצוב וייצור רהיטים זה למעלה מ-30 שנה, אנחנו ב-דגם רהיטים, מעמידים לרשותכם מגוון נרחב של שולחנות אוכל נפתחים המיוצרים מכל סוגי העץ היוקרתיים ביותר, לרבות, עץ דובדבן, עץ מייפל, עץ טיקה, עצי אמבויה, עצי האגוז ועוד. כדאי גם להכיר את המבצעים שלנו על פינות אוכל. במסגרת הליכי הייצור המודרני שלנו אנו מעמידים לרשותכם מבחר עיצובים החל מעיצוב קלאסי , דרך עיצוב מעץ מלא ועד לעיצובי שולחנות אוכל נפתחים מודרניים המשלבים מתכת, אבן וזכוכית. רוצים להכיר מקרוב את היצע העיצובים המרשים שלנו? צרו עימנו קשר עוד היום!