מצב נגישות / ניווט באמצעות מקלדת דלג לתוכן תפריט ניווט נגיש פאנל נגישות איפוס נגישות מפת אתר הצהרת נגישות

מחפשים פינות אוכל? אתם במקום הנכון!
עולם הריהוט הביתי ידע בשנים האחרונות שינויים ותהפוכות רבות, שהפכו אותו לתחרותי, מרתק וחדשני.
בשנים האחרונות אנו שמים לב ליותר ויותר מעצבי על ברחבי העולם, ששמים לעצמם למטרה ליצור פתרונות מעניינים וחדשניים בתחום שולחנות פינת אוכל.
גם שולחנות אוכל אינם מקופחים, וברבים ממגזיני הריהוט שהתפרסמו בשנים אחרונות היינו עדים לקולקציות רעננות וחידושים מהפכניים בתחום, שאט אט מחלחלים גם לישראל.


קטלוג פינות אוכל:

פינות אוכל במגוון דגמים אופנתיים

“דגם רהיטים” הינה חברת רהיטים מהותיקות בישראל, המייצרת רהיטים באיכות גבוהה ללא פשרות. אנו מתמחים ביצור פינות אוכל, שולחנות אוכל ופתרונות ריהוט נוספים.

אנו שמחים להציג בפני לקוחותינו את הקולקציה העדכנית של פינות האוכל, ביניהן שפע של רהיטים המציגים את המגמות העדכניות ביותר בתחום עיצוב הריהוט העולמי.

מעצבי החברה, המתמחים בייצור פינות ושולחנות אוכל, שוקדים להעמיד לרשות לקוחותינו את הרהיטים האטרקטיביים והאיכותיים ביותר, במחירים חסרי תחרות.

אם גם אתם מחפשים פינת אוכל העונה לסטנדרטים מודרניים ועדכניים, זאת בלי להתפשר על איכות החומרים ועמידות הרהיטים הגעתם למקום הנכון.

אצלנו תוכלו ליהנות ממגוון מוצרים שעוצבו על פי הקו המינימליסטי והנקי שזוכה להצלחה מטאורית בארצות מערב אירופה בשנים האחרונות.

סגנונות שונים של שולחנות אוכל

מדובר בסגנון עיצוב שדוגל בשימוש בצבעים בהירים, בקווים נקיים ופשוטים ובהיעדר עיטוריות מאסיבית.
פינות האוכל מעוצבות על פי קו זה משרות אווירה אינטלקטואלית יותר, ולרוב הן מוארות על ידי תאורת אור יום טבעית או לחילופין על ידי גוף תאורה מאופק.
סגנון נוסף שזוכה להצלחה רבה, בעיקר ביבשת אמריקה הצפונית, הוא הסגנון הכפרי החם.

מדובר ברהיטים וכן המעוצבים תוך שימוש בעץ כהה וכבד, שמשרה אווירה חמימה וביתית.
רהיטים מסוג זה משתלבים נהדר עם כדים מחרסינה, מחצלות ועיצוב ססגוני, ואצלנו, ב’דגם רהיטים’, תוכלו למצוא מבחר פינות אוכל שכאלה.

מעבר לשפע האפשרויות הסגנוניות של שולחנות ופינות אוכל, נשמח בכל עת לייצר שולחנות אוכל במיוחד לטעמכם, על פי העדפותיכם האישיות, והעיצוב שיתאים בדיוק לביתכם.
והכל, כמובן, עם אחריות לכל החיים.

לידיעתכם – יש לנו פינות אוכל במבצע בהנחות משמעותיות!

עוד על פינות שלנו:

פינת אוכל מעץ מלא
פינות אוכל קלאסיות
איך כדאי לבחור פינת אוכל?
איזה גודל של פינת אוכל אתם צריכים?

פינות אוכל

מחפשים פינות אוכל | אתם במקום הנכון | מבחר פינות אוכל שנפתחות לגדלים שונים, מבצע מדהים לרגל החגים.